Aktualności

Nowa wersja aplikacji Mobilnej Nasz Bank 1.10.0
16 lipca 2021

Szanowni Państwo

Informujemy, że od dnia  14 lipca 2021 r. (środa)  dostępna jest w sklepie Google Play dla telefonów z systemem Android oraz w AppStore dla telefonów z system IOS nowa wersja Aplikacji mobilnej Nasz Bank (1.10.0), która wprowadza następujące funkcjonalności:

  • obsługa przelewów dewizowych w walucie EURO do krajów UE,
  • obsługa przelewów na rachunek własny w różnych walutach,
  • włączanie/wyłączanie zbliżeniowości karty,
  • pobieranie potwierdzenia operacji w formacie PDF,
  • dodawanie kontrahenta z poziomu realizacji przelewu,
  • blokowanie/odblokowywanie Internet Bankingu,
  • przesyłanie wiadomości do Banku.

Aktualizacji dokonujemy poprzez pobranie nowej wersji ze sklepu Google Play lub AppStore.

Aby sprawdzić jaką mamy aktualnie zainstalowaną  wersję na telefonie należy:

– zalogować się do aplikacji mobilnej,

– wybrać  przycisk ustawienia

– następnie wybieramy zakładkę Informacje – tam  znajdziemy aktualny numer wersji aplikacji  zainstalowanej na naszym telefonie np. 1.96.0

Najnowsza Wersja to 1.10.0

Prosimy o regularne aktualizowanie aplikacji mobilnej Nasz Bank w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz możliwości korzystania z nowych funkcjonalności dostępnych w aplikacji.

 

Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników Banku

Odebrałeś telefon od nieznajomego, który podaje się za pracownika Banku?

Wypytuje Cię o poufne dane Twojej karty płatniczej czy prosi o podanie loginu i hasła do bankowości internetowej?

Nakłania do instalacji programu do zdalnej obsługi Twojego urządzenia, z którego logujesz się do bankowości elektronicznej? A na brak zgody na taką instalację informuje, że poniesiesz tego skutki, że będziesz odpowiadał za utratę pieniędzy?

Podczas rozmowy przekonuje, że Twoje pieniądze nie są bezpieczne, bez interwencji pracownika banku?

Wypytuje przy tej okazji o Twoje dokumenty, zwyczaje zakupowe?

Możesz być pewny, że to oszustwo! Przestępcy potrzebują tych informacji, by dostać się do Twoich pieniędzy z rachunku, a nawet ukraść Twoją tożsamość, by móc potem zawierać umowy kredytowe w Twoim imieniu.

Pamiętaj, że oszuści, aby wzbudzić swoją wiarygodność, mogą nawet podszyć się pod prawdziwy numer telefonu z Banku. 

Jak możesz zatroszczyć się o siebie, gdy otrzymałeś telefon od oszusta?

  • Rozłącz się.
  • Upewnij się, że istotnie połączenie zostało przerwane.
  • Zadzwoń do Banku na nr telefonu dostępny na stronie internetowej Banku i przedstaw sprawę.
  • Zgłoś sprawę organom ścigania, gdy ujawniłeś poufne informacje o sobie lub zainstalowałeś aplikację wskazaną przez oszusta.
  • Przed ponownym korzystaniem z bankowości internetowej –  przy użyciu nowych środków dostępu – upewnij się, że urządzenie, z którego korzystasz jest wolne od wszelkich podejrzanych instalacji oraz zabezpieczone aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.

Klienci zwykle czują, że rozmowa z rzekomym pracownikiem nie odpowiadała standardom instytucji, którą jakoby reprezentuje oszust, była nietypowa a zadawane pytania powodowały dyskomfort.
To intuicja – zaufaj jej. Nie ujawniaj swoich poufnych danych, zadbaj o siebie i nie daj się oszukać