Aktualności

Oferta pracy w Filii w Kobylnicy na stanowisko KASJER – DYSPONENT
16 lipca 2021

Bank Spółdzielczy w Sławnie  Filia w Kobylnicy zatrudni pracownika na stanowisko:

KASJER – DYSPONENT

 Opis stanowiska:

– operacyjna obsługa Klientów Banku, w tym obsługa kasowa

– sprzedaż produktów bankowych oraz realizacja określonych planów sprzedażowych

– pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długofalowych relacji z Klientami

– kreowanie pozytywnego wizerunku Banku

Nasze wymagania :

– wykształcenie wyższe ( bądź w trakcie trwania nauki na studiach wyższych)

– doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta (mile widziane doświadczenie bankowe)

– zdolności sprzedażowe

– umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów

– dobra znajomość programów MS Office

– zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy z Klientem

Oferujemy:

– stabilne warunki zatrudnienia w ramach stałej umowy o pracę

– szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje zawodowe

– wsparcie przełożonych, życzliwość współpracowników i przyjazną atmosferę

– pakiet świadczeń socjalnych i świadczenia pozapłacowe

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres bsslawno@bsslawno.pl lub złożenie osobiście w siedzibie Banku Spółdzielczego w Sławnie ul. Kopernika 5 wraz z zamieszczeniem następującej klauzuli:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy oraz formularzu rekrutacyjnym, lub przez wskazanie konkretnych danych, które będą przetwarzane, np. w postaci imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, itp.) w celu udziału w procesie rekrutacji przez Bank Spółdzielczy w Sławnie 76-100 Sławno ul. Kopernika 5.

Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu jest Bank Spółdzielczy w Sławnie 76-100 Sławno ul. Kopernika 5.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników Banku

Odebrałeś telefon od nieznajomego, który podaje się za pracownika Banku?

Wypytuje Cię o poufne dane Twojej karty płatniczej czy prosi o podanie loginu i hasła do bankowości internetowej?

Nakłania do instalacji programu do zdalnej obsługi Twojego urządzenia, z którego logujesz się do bankowości elektronicznej? A na brak zgody na taką instalację informuje, że poniesiesz tego skutki, że będziesz odpowiadał za utratę pieniędzy?

Podczas rozmowy przekonuje, że Twoje pieniądze nie są bezpieczne, bez interwencji pracownika banku?

Wypytuje przy tej okazji o Twoje dokumenty, zwyczaje zakupowe?

Możesz być pewny, że to oszustwo! Przestępcy potrzebują tych informacji, by dostać się do Twoich pieniędzy z rachunku, a nawet ukraść Twoją tożsamość, by móc potem zawierać umowy kredytowe w Twoim imieniu.

Pamiętaj, że oszuści, aby wzbudzić swoją wiarygodność, mogą nawet podszyć się pod prawdziwy numer telefonu z Banku. 

Jak możesz zatroszczyć się o siebie, gdy otrzymałeś telefon od oszusta?

  • Rozłącz się.
  • Upewnij się, że istotnie połączenie zostało przerwane.
  • Zadzwoń do Banku na nr telefonu dostępny na stronie internetowej Banku i przedstaw sprawę.
  • Zgłoś sprawę organom ścigania, gdy ujawniłeś poufne informacje o sobie lub zainstalowałeś aplikację wskazaną przez oszusta.
  • Przed ponownym korzystaniem z bankowości internetowej –  przy użyciu nowych środków dostępu – upewnij się, że urządzenie, z którego korzystasz jest wolne od wszelkich podejrzanych instalacji oraz zabezpieczone aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.

Klienci zwykle czują, że rozmowa z rzekomym pracownikiem nie odpowiadała standardom instytucji, którą jakoby reprezentuje oszust, była nietypowa a zadawane pytania powodowały dyskomfort.
To intuicja – zaufaj jej. Nie ujawniaj swoich poufnych danych, zadbaj o siebie i nie daj się oszukać