Aktualności

Aplikacja mobilna „Nasz Bank”
25 czerwca 2020

     

 

Autoryzacja mobilna Nasz Bank to nowy sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

 

 

Co zyskujesz ?

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych

  • dostęp do historii wykonywanych operacji

  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach

  • wykonywanie przelewów internetowych

  • wykonywanie przelewów QR

  • smartKarta

  • sm@rtWypłata

  • zakładanie i likwidowanie lokat

  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną

  • płatności BLIK

 

Jak zacząć korzystać ?

Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS)

 Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.

 

  Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego

 

Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

 

 

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

 

Pobierz Przewodnik Użytkownika dla systemu operacyjnego: