Autoryzacja mobilna Nasz Bank to nowy sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Co zyskujesz ?
-
przegląd stanu środków na rachunkach bankowych
-
dostęp do historii wykonywanych operacji
-
dostęp do informacji o kredytach, lokatach
-
wykonywanie przelewów internetowych
-
wykonywanie przelewów QR
-
smartKarta
-
sm@rtWypłata
-
zakładanie i likwidowanie lokat
-
zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną
-
płatności BLIK
Jak zacząć korzystać ?
Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS)
Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego
Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Pobierz Przewodnik Użytkownika dla systemu operacyjnego: