Przejdź do menu głównego Przejdź do treści strony Przejdź do stopki
Logo Banku Spółdzielczego w Sławnie
Facebook
  • Logowanie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O banku
    • O nas
    • Historia
    • Zasady
      ładu korporacyjnego
    • Polityka informacyjna
    • RODO
    • PSD2
    • Polityka Prywatności i Plików Cookies
    • Gwarancje BFG
    • Dane finansowe
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy
    • Outsourcing
    • Standardy ochrony małoletnich
    • Sygnaliści
  • Oferta
    • Klienci Indywidualni
    • Młodzież i studenci
    • Klienci biznesowi
    • Rolnicy
  • Aktywność
    lokalna
    • Kultura
    • Oświata
    • Sport
    • Inne
    • Podziękowania
  • Dostępność
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Moje dokumenty SGB
  • Logowanie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O banku
    • O nas
    • Historia
    • Zasady
      ładu korporacyjnego
    • Polityka informacyjna
    • RODO
    • PSD2
    • Polityka Prywatności i Plików Cookies
    • Gwarancje BFG
    • Dane finansowe
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy
    • Outsourcing
    • Standardy ochrony małoletnich
    • Sygnaliści
  • Oferta
    • Klienci Indywidualni
    • Młodzież i studenci
    • Klienci biznesowi
    • Rolnicy
  • Aktywność
    lokalna
    • Kultura
    • Oświata
    • Sport
    • Inne
    • Podziękowania
  • Dostępność
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Moje dokumenty SGB

Sygnaliści

Bank Spółdzielczy w Sławnie informuje, że wdrożył zalecenia Ustawy z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów.

Wprowadzona procedura dedykowana jest w szczególności obecnym lub byłym pracownikom, współpracownikom, kandydatom, stażystom, praktykantom, dostawcom, kontrahentom oraz członkom Banku.

Podstawowy katalog naruszeń prawa, które mogą być zgłaszane obejmuje następujące obszary:

  • korupcję,
  • zamówienia publiczne,
  • usługi, produkty i rynki finansowe,
  • przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
  • ochronę środowiska,
  • ochronę konsumentów,
  • ochronę prywatności i danych osobowych,
  • bezpieczeństwo sieci i systemów teleinformatycznych,
  • inne nieprawidłowości, o których mowa w ustawie, o ile informację o danym naruszeniu osoba zgłaszająca uzyskała w kontekście związanym z pracą.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • informacje na temat osoby, której dotyczy zgłoszenie,
  • informacje o miejscu (np. placówka Banku) oraz czasie, w jakim występowało naruszenie,
  • dane innych osób; które mają lub mogą mieć związek ze zgłoszeniem, np. mogących udzielić wyjaśnień,
  • wszelkie inne informacje mające związek ze zgłoszeniem, umożliwiające wyjaśnienie zgłoszenia,
  • dane sygnalisty,
  • preferowany zwrotny kanał komunikacji, np. prywatny adres e-mail, utworzony specjalnie na ten cel, prywatny, założony specjalnie na ten cel numer telefonu, na jaki można wysłać informację sms lub zadzwonić i nagrać wiadomość albo pisemnie na podany adres do korespondencji.

Zgłoszenia można dokonać w następujący sposób:

  • przez wysłanie listem zwykłym wiadomości na adres Banku (siedziba) do Stanowiska Organizacji, Kadr i Administracji z dopiskiem „(do rąk własnych)”,
  • przez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: sygnalista@bsslawno.pl,
  • przez złożenie zawiadomienia w formie pisemnej bezpośrednio do Stanowiska Organizacji, Kadr i Administracji,
  • przez zgłoszenie ustne dokonane telefonicznie na numer telefonu Stanowiska Organizacji, Kadr i Administracji lub za pomocą bezpośredniego spotkania, zorganizowanego na wniosek sygnalisty, w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku.

W każdym przypadku zgłoszenia można dokonać do Rzecznika Praw Obywatelskich lub do organu publicznego.

  • Zastrzeżenie
    dokumentów
    i kart
  • REKLAMACJE
  • RODO 1
  • Pozasądowe
    rozwiązywanie
    sporów
    konsumenckich
  • Bezpieczeństwo IT
  • Pliki
    do pobrania
  • Mapa strony

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach z Banku Spółdzielczego w Sławnie, na pocztę e-mail, zapisz się do listy mailingowej. Pola oznaczone gwiazdką(*) są wymagane do wypełnienia.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (albo katalog na spam) i potwierdź swoją subskrypcję.

Zamów rozmowę

    Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Proszę podać preferowaną godzinę kontaktu.

    Designed & developed by DDS Poland Designed & developed by

    Bank Spółdzielczy w Sławnie z siedzibą w Sławnie ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000133977, REGON 000498715, NIP 839-00-144-09

    Ten serwis używa plików cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację na wykorzystanie plików cookies.
    © 2016 Bank Spółdzielczy w Sławnie. Wszelkie prawa zastrzeżone.