Przejdź do menu głównego Przejdź do treści strony Przejdź do stopki
Logo Banku Spółdzielczego w Sławnie
Facebook
  • Logowanie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O banku
    • O nas
    • Historia
    • Zasady
      ładu korporacyjnego
    • Polityka informacyjna
    • RODO
    • PSD2
    • Polityka Prywatności i Plików Cookies
    • Gwarancje BFG
    • Dane finansowe
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy
    • Outsourcing
    • Standardy ochrony małoletnich
    • Sygnaliści
  • Oferta
    • Klienci Indywidualni
    • Młodzież i studenci
    • Klienci biznesowi
    • Rolnicy
  • Aktywność
    lokalna
    • Kultura
    • Oświata
    • Sport
    • Inne
    • Podziękowania
  • Dostępność
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Moje dokumenty SGB
  • Logowanie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O banku
    • O nas
    • Historia
    • Zasady
      ładu korporacyjnego
    • Polityka informacyjna
    • RODO
    • PSD2
    • Polityka Prywatności i Plików Cookies
    • Gwarancje BFG
    • Dane finansowe
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy
    • Outsourcing
    • Standardy ochrony małoletnich
    • Sygnaliści
  • Oferta
    • Klienci Indywidualni
    • Młodzież i studenci
    • Klienci biznesowi
    • Rolnicy
  • Aktywność
    lokalna
    • Kultura
    • Oświata
    • Sport
    • Inne
    • Podziękowania
  • Dostępność
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Moje dokumenty SGB
Stanowisko banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego w związku z reaktywacją Wytycznych EBA
11 stycznia 2021

Utrzymująca się pandemia koronawirusa dotyka nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich.

Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) reaktywował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów.

Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania kolejnych narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.

Stanowisko banków polskich wypracowane w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tj. moratorium pozaustawowe, prezentujemy TUTAJ.

Obejmuje ono dalsze narzędzia pomocowe udzielane od 18 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021r.

Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy – także klienci SGB-Banku S.A. oraz Banków Spółdzielczych SGB, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek do 15 marca 2021, tak, aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 roku.

  • Zastrzeżenie
    dokumentów
    i kart
  • REKLAMACJE
  • RODO 1
  • Pozasądowe
    rozwiązywanie
    sporów
    konsumenckich
  • Bezpieczeństwo IT
  • Pliki
    do pobrania
  • Mapa strony

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach z Banku Spółdzielczego w Sławnie, na pocztę e-mail, zapisz się do listy mailingowej. Pola oznaczone gwiazdką(*) są wymagane do wypełnienia.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (albo katalog na spam) i potwierdź swoją subskrypcję.

Zamów rozmowę

    Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Proszę podać preferowaną godzinę kontaktu.

    Designed & developed by DDS Poland Designed & developed by

    Bank Spółdzielczy w Sławnie z siedzibą w Sławnie ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000133977, REGON 000498715, NIP 839-00-144-09

    Ten serwis używa plików cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację na wykorzystanie plików cookies.
    © 2016 Bank Spółdzielczy w Sławnie. Wszelkie prawa zastrzeżone.