Aktywność
lokalna

10.01.2020

KARTA BIBLIOTECZNA

„Mając na uwadze podniesienie komfortu korzystania ze zbiorów bibliotecznych, Miejska Biblioteka Publiczna w Sławnie postanowiła wyposażyć swoich czytelników w Plastikowe Karty Biblioteczne. W realizację projektu zaangażował się Bank Spółdzielczy w Sławnie,...

02.12.2019

Dni Przedsiębiorczości 2019 w ZSA w Sławnie

W dniu 26 listopada 2019r. w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Sławnie odbyło się spotkanie podsumowujące program „Dzień przedsiębiorczości”. Projekt ten zakładał odbycie jednodniowej wizyty w wybranym miejscu pracy, która dała...

05.12.2017

BAKCYL- Projekt Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży

Z wielką przyjemnością informujemy, że Bank Spółdzielczy w Sławnie został Partnerskim Bankiem Projektu Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży. Podczas Forum Liderów Banków Spółdzielczych w Warszawie Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w...

03.08.2017

POPULARYZUJEMY WIEDZĘ O BANKOWOŚCI I FINANSACH W SZKOŁACH

Miło nam poinformować, że Bank Spółdzielczy w Sławnie podpisał umowę z Warszawskim Instytutem Bankowości na realizację ogólnopolskiego projektu BAKCYL, którego główną ideą jest edukacja dzieci i młodzieży w zakresie finansów....

05.06.2017

„X Matematyczne Potyczki w Banku” -gminny konkurs matematyczny”

31 maja 2017r. w Szkole Podstawowej im. Noblistów Polskich w Niemicy odbył się X gminny konkurs matematyczny pod hasłem  „X Matematyczne Potyczki w Banku” pod patronatem Banku Spółdzielczego w Sławnie...

01.06.2017

Wspieramy kampanie „Cała Polska czyta Dzieciom”

„Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła” to słowa polskiej noblistki Wisławy Szymborskiej. Dlatego też pracownicy naszego banku chętnie biorą udział w kampaniach promujących czytanie książek. Mieliśmy zaszczyt...

15.05.2017

Wspieramy udział Asi z AGRO w Ogólnopolski Konkursie o Podatkach

Dnia 7 kwietnia 2017r.  w auli Wydziału Prawa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach odbył się VII Ogólnopolski Finał Konkursu  o Podatkach organizowany przez Śląski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych pod honorowym...

13.01.2017

Nowe stroje dla dzieci z Przedszkola "PAJACYKI" w Warszkowie

„Dzieci z prowadzonego przez Stowarzyszenie Przyjaciół Warszkowa Wiejskiego Ogniska Przedszkolnego ,,Pajacyki” zajęły pierwsze miejsce w konkursie Tańca Ludowego ,, Kukułeczka” . Przedszkolaki bardzo solidnie ćwiczyły układ choreograficzny, który wszystkim bardzo...

Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników Banku

Odebrałeś telefon od nieznajomego, który podaje się za pracownika Banku?

Wypytuje Cię o poufne dane Twojej karty płatniczej czy prosi o podanie loginu i hasła do bankowości internetowej?

Nakłania do instalacji programu do zdalnej obsługi Twojego urządzenia, z którego logujesz się do bankowości elektronicznej? A na brak zgody na taką instalację informuje, że poniesiesz tego skutki, że będziesz odpowiadał za utratę pieniędzy?

Podczas rozmowy przekonuje, że Twoje pieniądze nie są bezpieczne, bez interwencji pracownika banku?

Wypytuje przy tej okazji o Twoje dokumenty, zwyczaje zakupowe?

Możesz być pewny, że to oszustwo! Przestępcy potrzebują tych informacji, by dostać się do Twoich pieniędzy z rachunku, a nawet ukraść Twoją tożsamość, by móc potem zawierać umowy kredytowe w Twoim imieniu.

Pamiętaj, że oszuści, aby wzbudzić swoją wiarygodność, mogą nawet podszyć się pod prawdziwy numer telefonu z Banku. 

Jak możesz zatroszczyć się o siebie, gdy otrzymałeś telefon od oszusta?

  • Rozłącz się.
  • Upewnij się, że istotnie połączenie zostało przerwane.
  • Zadzwoń do Banku na nr telefonu dostępny na stronie internetowej Banku i przedstaw sprawę.
  • Zgłoś sprawę organom ścigania, gdy ujawniłeś poufne informacje o sobie lub zainstalowałeś aplikację wskazaną przez oszusta.
  • Przed ponownym korzystaniem z bankowości internetowej –  przy użyciu nowych środków dostępu – upewnij się, że urządzenie, z którego korzystasz jest wolne od wszelkich podejrzanych instalacji oraz zabezpieczone aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.

Klienci zwykle czują, że rozmowa z rzekomym pracownikiem nie odpowiadała standardom instytucji, którą jakoby reprezentuje oszust, była nietypowa a zadawane pytania powodowały dyskomfort.
To intuicja – zaufaj jej. Nie ujawniaj swoich poufnych danych, zadbaj o siebie i nie daj się oszukać