Aktywność
lokalna

23.06.2020

Nasz #GaszynChallenge - dziękujemy za nominację

Z radością przyjmujemy nominację od MPGKiM w Sławnie. Podejmując wyzwanie pragniemy pomóc Kajtusiowi, który walczy w chorobą SMA http://www.siepomaga.pl/dzielny-kajtus. Oto #GaszynChallenge w wykonaniu pracowników Banku Spółdzielczego w Sławnie. Nominujemy do...

03.03.2020

FORA ROLNICZE - spotkania z sektorem AGRO

Bank Spółdzielczy w Sławnie po raz pierwszy zorganizował Fora Rolnicze wspólnie z Zachodniopomorska Izbą Rolniczą z powiatu sławieńskiego i koszalińskiego. Spotkania odbyły się w Malechowie, Sianowie, Sławnie, Polanowie i Białym...

04.12.2019

Nowe radiowozy dla Komendy Powiatowej Policji w Sławnie

Niecodzienna uroczystość miała miejsce dnia 28.11.2019r. przed Urzędem Miejskim w Sławnie. Dwa nowe radiowozy marki Hyundai zaparkowały przed ratuszem, gdzie odbyło się uroczyste przekazanie zakupionych aut Komendzie Powiatowej Policji w...

12.03.2019

W Banku Spółdzielczym w Sławnie padła główna wygrana- samochód Hyundai Cona

Warto być klientem Banku Spółdzielczego w Sławnie! To już trzeci samochód wygrany przez klientów Banku Spółdzielczego w Sławnie w przeciągu 8 lat. Nie sposób nie wspomnieć również o wielu innych...

05.12.2017

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Dnia 28 listopada 2017 roku w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Sławnie miało miejsce spotkanie przedstawicieli firm, instytucji i przedsiębiorstw, podsumowujące Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, podczas których wręczono certyfikaty za zaangażowanie w...

02.08.2017

Bobrowiczki – VI Festyn 4x4

Po raz VI w Bobrowiczkach odbył się Festyn 4×4, którego główną atrakcją są zmagania pojazdów terenowych. Widowisko to przyciąga co roku coraz więcej zwolenników tej ciekawej i oryginalnej dyscypliny. Impreza...

Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników Banku

Odebrałeś telefon od nieznajomego, który podaje się za pracownika Banku?

Wypytuje Cię o poufne dane Twojej karty płatniczej czy prosi o podanie loginu i hasła do bankowości internetowej?

Nakłania do instalacji programu do zdalnej obsługi Twojego urządzenia, z którego logujesz się do bankowości elektronicznej? A na brak zgody na taką instalację informuje, że poniesiesz tego skutki, że będziesz odpowiadał za utratę pieniędzy?

Podczas rozmowy przekonuje, że Twoje pieniądze nie są bezpieczne, bez interwencji pracownika banku?

Wypytuje przy tej okazji o Twoje dokumenty, zwyczaje zakupowe?

Możesz być pewny, że to oszustwo! Przestępcy potrzebują tych informacji, by dostać się do Twoich pieniędzy z rachunku, a nawet ukraść Twoją tożsamość, by móc potem zawierać umowy kredytowe w Twoim imieniu.

Pamiętaj, że oszuści, aby wzbudzić swoją wiarygodność, mogą nawet podszyć się pod prawdziwy numer telefonu z Banku. 

Jak możesz zatroszczyć się o siebie, gdy otrzymałeś telefon od oszusta?

  • Rozłącz się.
  • Upewnij się, że istotnie połączenie zostało przerwane.
  • Zadzwoń do Banku na nr telefonu dostępny na stronie internetowej Banku i przedstaw sprawę.
  • Zgłoś sprawę organom ścigania, gdy ujawniłeś poufne informacje o sobie lub zainstalowałeś aplikację wskazaną przez oszusta.
  • Przed ponownym korzystaniem z bankowości internetowej –  przy użyciu nowych środków dostępu – upewnij się, że urządzenie, z którego korzystasz jest wolne od wszelkich podejrzanych instalacji oraz zabezpieczone aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.

Klienci zwykle czują, że rozmowa z rzekomym pracownikiem nie odpowiadała standardom instytucji, którą jakoby reprezentuje oszust, była nietypowa a zadawane pytania powodowały dyskomfort.
To intuicja – zaufaj jej. Nie ujawniaj swoich poufnych danych, zadbaj o siebie i nie daj się oszukać