Terminal płatniczy w urzędzie
16 maja 2017

1 kwietnia 2017 roku ruszył program Ministerstwa Rozwoju pod nawą „Program upowszechniania płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej”, który zakłada dostępność dla każdego urzędu od 1 do 2 bezpłatnych terminali płatniczych POS. Program obejmuje:

  • urzędy miast i gmin
  • urzędy powiatowe
  • urzędy wojewódzkie
  • urzędy marszałkowskie

Krajowa Izba Rozliczeniowa dokonała wybory wyłącznego dystrybutora terminali, którym został nasz Partner – First Data Polska S.A.

W ramach programu został opracowany model akceptacji płatności bezgotówkowych z wykorzystaniem terminali w jednostkach administracji publicznej, który będzie bezpłatny zarówno dla urzędu, jak i dla klienta urzędu (płatników). Zgłoszenia do programu jednostka dokonuje samodzielnie, bezpośrednio do KIR S.A.  https://www.kir.pl/administracja/program-bezgotowkowy-dla-urzedow/.

Zachęcamy wszystkie urzędy do nabycia i zainstalowania terminala POS.

Razem z Bankiem Spółdzielczym i First Data instalacja i uruchomienie płatności bezgotówkowych będą szybkie i łatwe.