Szanowni Państwo.
Miło nam poinformować, iż dniem dzisiejszym udostępniliśmy dla państwa w Aplikacji Mobilnej „Nasz Bank” nową usługę – BLIK PRZELEW NA TELEFON
Szczegółowy opis instalacji usługi znajdą państwo w poniższych linkach do podręcznika „Aplikacja Mobilna Nasz Bank” na stronach 32-33 klient indywidualny oraz klient firmowy.
Do uruchomienia usługi konieczne jest posiadanie najnowszej wersji Aplikacji Mobilnej
– dla systemu Android jest to wersja 1.11.6
– dla systemu IOS 1.11.5
Aktualizację można pobrać odpowiednio z Google Play – System Android oraz App Store – System IOS.
Zarówno nadawca jak i odbiorca muszą posiadać również aktywną usługę Blik
Linki do pobrania podręcznika:
Podręcznik Aplikacja Mobilna Nasz Bank klient Indywidualny system IOS
Podręcznik Aplikacja Mobilna Nasz Bank klient Indywidualny system Android
Podręcznik Aplikacja Mobilna Nasz Bank klient Firmowy system IOS
Podręcznik Aplikacja Mobilna Nasz Bank klient Firmowy system Android