Opis stanowiska:
obsługa Klientów Banku, w tym obsługa kasowa
sprzedaż produktów bankowych
pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długofalowych relacji z Klientami
kreowanie pozytywnego wizerunku Banku
Oczekiwania :
wykształcenie wyższe (bądź w trakcie trwania nauki na studiach wyższych)
biegła obsługa komputera
komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
zdolności analitycznego myślenia
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje
bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres bsslawno@bsslawno.pl lub złożenie osobiście w siedzibie Banku Spółdzielczego w Sławnie ul. Kopernika 5 wraz z zamieszczeniem następującej klauzuli:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy oraz formularzu rekrutacyjnym, lub przez wskazanie konkretnych danych, które będą przetwarzane, np. w postaci imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, itp. w celu udziału w procesie rekrutacji przez
Bank Spółdzielczy w Sławnie 76-100 Sławno ul. Kopernika 5
Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu jest Bank Spółdzielczy w Sławnie, 76-100 Sławno, ul. Kopernika 5.
Uprzejmie informujemy , że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.