BLIK już dostępny dla klientów Banku Spółdzielczego w Sławnie
3 września 2019

BLIK – zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB

Od 2 września 2019 roku zapraszamy do Placówek Banku

w celu aktywowania usługi 

Gdzie znajdę BLIKA?

W aplikacji Portfel SGB, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS.

Możesz ją pobrać w sklepie:

  1. zainstaluj aplikację Portfel SGB na swoim smartfonie pobierając ze sklepu Google Play lub App Store

  2. wypełnij wniosek (dostępny w placówce Banku)

  3. zgłoś się do Banku i odbierz Identyfikator BLIK aktywujący usługę

  4. GOTOWE! Możesz płacić BLIKIEM w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych logo BLIK. Wkrótce udostępniona zostanie również możliwość wypłacania gotówki w bankomatach własnych oraz przelewy BLIK na telefon

Nasi doradcy służą wszelką pomocą 


Gdzie i jak korzystać z BLIKA?

Płacąc w sklepie stacjonarnym:

  • Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
  • Wpisz na klawiaturze terminala płatniczego wygenerowany kod BLIK
  • Zatwierdź płatność w aplikacji PORTFEL SGB

Płacąc w sklepie internetowym:

  • Wybierz formę płatność BLIKIEM na stronie internetowej, gdzie dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
  • Wpisz na stronie płatności w sklepie internetowym wygenerowany kod BLIK
  • Zatwierdź płatność w aplikacji PORTFEL SGB

Wypłacając gotówkę z bankomatu

  • W bankomacie wybierz sposób wypłaty gotówki BLIK
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
  • Wpisz na klawiaturze lub ekranie bankomatu wygenerowany kod BLIK
  • Zatwierdź wypłatę w aplikacji PORTFEL SGBJak używać BLIKA ?


BLIKUJ mądrze

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Dowiedz się więcej na www.sgb.pl/blik