BLIK – zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB

Od 2 września 2019 roku zapraszamy do Placówek Banku
w celu aktywowania usługi 
Gdzie znajdę BLIKA?
W aplikacji Portfel SGB, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS.
Możesz ją pobrać w sklepie:


-
zainstaluj aplikację Portfel SGB na swoim smartfonie pobierając ze sklepu Google Play lub App Store
-
wypełnij wniosek (dostępny w placówce Banku)
-
zgłoś się do Banku i odbierz Identyfikator BLIK aktywujący usługę
-
GOTOWE! Możesz płacić BLIKIEM w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych logo BLIK. Wkrótce udostępniona zostanie również możliwość wypłacania gotówki w bankomatach własnych oraz przelewy BLIK na telefon
Nasi doradcy służą wszelką pomocą
Gdzie i jak korzystać z BLIKA?
Płacąc w sklepie stacjonarnym:
- Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
- Wpisz na klawiaturze terminala płatniczego wygenerowany kod BLIK
- Zatwierdź płatność w aplikacji PORTFEL SGB
Płacąc w sklepie internetowym:
- Wybierz formę płatność BLIKIEM na stronie internetowej, gdzie dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
- Wpisz na stronie płatności w sklepie internetowym wygenerowany kod BLIK
- Zatwierdź płatność w aplikacji PORTFEL SGB
Wypłacając gotówkę z bankomatu
- W bankomacie wybierz sposób wypłaty gotówki BLIK
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
- Wpisz na klawiaturze lub ekranie bankomatu wygenerowany kod BLIK
- Zatwierdź wypłatę w aplikacji PORTFEL SGBJak używać BLIKA ?
BLIKUJ mądrze
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!
Dowiedz się więcej na www.sgb.pl/blik