BLIK już dostępny dla klientów Banku Spółdzielczego w Sławnie
3 września 2019
BLIK – zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB
Od 2 września 2019 roku zapraszamy do Placówek Banku
w celu aktywowania usługi
Gdzie znajdę BLIKA?
W aplikacji Portfel SGB, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS.
Możesz ją pobrać w sklepie:
zainstaluj aplikację Portfel SGB na swoim smartfonie pobierając ze sklepu Google Play lub App Store
wypełnij wniosek (dostępny w placówce Banku)
zgłoś się do Banku i odbierz Identyfikator BLIK aktywujący usługę
GOTOWE! Możesz płacić BLIKIEM w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych logo BLIK. Wkrótce udostępniona zostanie również możliwość wypłacania gotówki w bankomatach własnych oraz przelewy BLIK na telefon
Nasi doradcy służą wszelką pomocą
Gdzie i jak korzystać z BLIKA?
Płacąc w sklepie stacjonarnym:
Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM
Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
Wpisz na klawiaturze terminala płatniczego wygenerowany kod BLIK
Zatwierdź płatność w aplikacji PORTFEL SGB
Płacąc w sklepie internetowym:
Wybierz formę płatność BLIKIEM na stronie internetowej, gdzie dokonujesz zakupów
Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
Wpisz na stronie płatności w sklepie internetowym wygenerowany kod BLIK
Zatwierdź płatność w aplikacji PORTFEL SGB
Wypłacając gotówkę z bankomatu
W bankomacie wybierz sposób wypłaty gotówki BLIK
Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
Wpisz na klawiaturze lub ekranie bankomatu wygenerowany kod BLIK
Zatwierdź wypłatę w aplikacji PORTFEL SGBJak używać BLIKA ?
BLIKUJ mądrze
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!