Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

BLIK już dostępny dla klientów Banku Spółdzielczego w Sławnie
3 września 2019

BLIK – zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB

Od 2 września 2019 roku zapraszamy do Placówek Banku

w celu aktywowania usługi 

Gdzie znajdę BLIKA?

W aplikacji Portfel SGB, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS.

Możesz ją pobrać w sklepie:

  1. zainstaluj aplikację Portfel SGB na swoim smartfonie pobierając ze sklepu Google Play lub App Store

  2. wypełnij wniosek (dostępny w placówce Banku)

  3. zgłoś się do Banku i odbierz Identyfikator BLIK aktywujący usługę

  4. GOTOWE! Możesz płacić BLIKIEM w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych logo BLIK. Wkrótce udostępniona zostanie również możliwość wypłacania gotówki w bankomatach własnych oraz przelewy BLIK na telefon

Nasi doradcy służą wszelką pomocą 


Gdzie i jak korzystać z BLIKA?

Płacąc w sklepie stacjonarnym:

  • Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
  • Wpisz na klawiaturze terminala płatniczego wygenerowany kod BLIK
  • Zatwierdź płatność w aplikacji PORTFEL SGB

Płacąc w sklepie internetowym:

  • Wybierz formę płatność BLIKIEM na stronie internetowej, gdzie dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
  • Wpisz na stronie płatności w sklepie internetowym wygenerowany kod BLIK
  • Zatwierdź płatność w aplikacji PORTFEL SGB

Wypłacając gotówkę z bankomatu

  • W bankomacie wybierz sposób wypłaty gotówki BLIK
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji PORTFEL SGB
  • Wpisz na klawiaturze lub ekranie bankomatu wygenerowany kod BLIK
  • Zatwierdź wypłatę w aplikacji PORTFEL SGBJak używać BLIKA ?


BLIKUJ mądrze

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Dowiedz się więcej na www.sgb.pl/blik