Przejdź do menu głównego Przejdź do treści strony Przejdź do stopki
Logo Banku Spółdzielczego w Sławnie
Facebook
  • Logowanie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O banku
    • O nas
    • Historia
    • Zasady
      ładu korporacyjnego
    • Polityka informacyjna
    • RODO
    • PSD2
    • Polityka Prywatności i Plików Cookies
    • Gwarancje BFG
    • Dane finansowe
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy
    • Outsourcing
    • Standardy ochrony małoletnich
    • Sygnaliści
  • Oferta
    • Klienci Indywidualni
    • Młodzież i studenci
    • Klienci biznesowi
    • Rolnicy
  • Aktywność
    lokalna
    • Kultura
    • Oświata
    • Sport
    • Inne
    • Podziękowania
  • Dostępność
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Moje dokumenty SGB
  • Logowanie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O banku
    • O nas
    • Historia
    • Zasady
      ładu korporacyjnego
    • Polityka informacyjna
    • RODO
    • PSD2
    • Polityka Prywatności i Plików Cookies
    • Gwarancje BFG
    • Dane finansowe
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Partnerzy
    • Outsourcing
    • Standardy ochrony małoletnich
    • Sygnaliści
  • Oferta
    • Klienci Indywidualni
    • Młodzież i studenci
    • Klienci biznesowi
    • Rolnicy
  • Aktywność
    lokalna
    • Kultura
    • Oświata
    • Sport
    • Inne
    • Podziękowania
  • Dostępność
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Moje dokumenty SGB
Moratorium
1 czerwca 2020

Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.

Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.

  • Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?
  • Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?

Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient – także Banku Spółdzielczego w Sławnie.

Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 czerwca 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 czerwca 2020 r.

Pliki do pobrania

TREŚĆ MORATORIUM
  • Zastrzeżenie
    dokumentów
    i kart
  • REKLAMACJE
  • RODO 1
  • Pozasądowe
    rozwiązywanie
    sporów
    konsumenckich
  • Bezpieczeństwo IT
  • Pliki
    do pobrania
  • Mapa strony

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach z Banku Spółdzielczego w Sławnie, na pocztę e-mail, zapisz się do listy mailingowej. Pola oznaczone gwiazdką(*) są wymagane do wypełnienia.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (albo katalog na spam) i potwierdź swoją subskrypcję.

Zamów rozmowę

    Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Proszę podać preferowaną godzinę kontaktu.

    Designed & developed by DDS Poland Designed & developed by

    Bank Spółdzielczy w Sławnie z siedzibą w Sławnie ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000133977, REGON 000498715, NIP 839-00-144-09

    Ten serwis używa plików cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację na wykorzystanie plików cookies.
    © 2016 Bank Spółdzielczy w Sławnie. Wszelkie prawa zastrzeżone.