Aktualności

Aplikacja mobilna „Nasz Bank”
25 czerwca 2020

   

 

 

     

Autoryzacja mobilna to nowy sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

 

 

 

Co zyskujesz ?

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,

  • dostęp do historii wykonywanych operacji,

  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach,

  • wykonywanie przelewów internetowych,

  • wykonywanie przelewów QR,

  • zakładanie i likwidowanie lokat,

  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną,

  • płatności BLIK.

 

Jak zacząć korzystać ?

 

Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS)

 

 

 

 Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.

 

  Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego

 

Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

 

 

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

 

Pobierz Przewodnik Użytkownika dla systemu operacyjnego: